Często zadawane pytania (FAQ)
ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Rejestracja konta NIE jest wymagana aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie. Zakup bez rejestracji jako Gość jest oczywiście możliwy. Warto jednak założyć konto w naszym sklepie aby mieć wgląd do historii zamówień.
2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne tylko i wyłącznie za pośrednictwem adresu mailowego: sklep@cenoweokazje.pl i formularza kontaktowego dostępnego na stronie Kontakt od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9.00 – 15.00.
3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy kilka opcji dokonania płatności elektronicznych za zamówienie w formie przedpłaty. Nie oferujemy płatności za pobraniem. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Płatności.
4. Skąd wysyłana jest paczka i jaki jest koszt wysyłki zamówienia?
Dostawa do Klienta towaru zakupionego w naszym sklepie odbywa się po stronie hurtowni bądź producentów z którymi współpracujemy. Koszt dostawy kurierem za przedpłatą jest jeden i wynosi 18 zł brutto. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Dostawa.
5. Jak mogę śledzić podróż mojej przesyłki?
Po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz tego samego dnia drogą mailową numer przesyłki wraz z linkiem do jej śledzenia.
6. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Na chwilę obecną dostarczamy paczki tylko na terenie Polski.
7. Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w odpowiednie pole w koszyku w trakcie składania zamówienia. Ceny produktów zostaną automatycznie zaktualizowane, zobaczysz również informację o wartości przyznanej zniżki.
8. Na jaki nr konta dokonać przelewu za zamówienie?
Nr konta: 83 1950 0001 2006 0044 0942 0001
Bank: Bank Pekao S.A.
Właściciel konta: ArtTechnology Adrian Trzeciok, ul. Pod Lasem 81, 44-210 Rybnik
Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Na powyższy nr konta przyjmujemy przelewy wyłącznie w walucie PLN.
9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie oferujemy sprzedaży stacjonarnej.
10. Nie pamiętam hasła do konta, jak je odzyskać?
Skontaktuj się z nami wysyłając maila lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta, a zresetujemy Twoje hasło. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.
11. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu lub z niego zrezygnować?
To zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Skontaktuj się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta za pomocą danych znajdujących się na stronie Kontakt.
ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
12. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni.*
*Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w pewnych przypadkach. Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie (§7 pkt.13).
13. Jak mogę wysłać do Państwa zwrot?
Sposób, w jaki możesz odesłać do nas produkt szczegółowo opisany został na stronie Zwroty | Wymiany | Reklamacje.
14. W jakim czasie otrzymam zwrot środków za zamówienie?
Staramy się dokonać zwrotu środków w najszybszym możliwym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni.
15. Co jeśli otrzymany produkt będzie niepełnowartościowy?
Jeśli otrzymałaś uszkodzony produkt, wyślij go do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się do pobrania na stronie Zwroty | Wymiany | Reklamacje.