Często zadawane pytania (FAQ)
ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Rejestracja konta NIE jest wymagana aby móc złożyć zamówienie w naszym sklepie. Zakup bez rejestracji jako Gość jest oczywiście możliwy. Warto jednak założyć konto w naszym sklepie aby mieć wgląd do historii zamówień.
2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dostępne tylko i wyłącznie za pośrednictwem adresu mailowego: sklep@cenoweokazje.pl i formularza kontaktowego dostępnego na stronie Kontakt od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9.00 – 15.00.
3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy kilka opcji dokonania płatności elektronicznych za zamówienie w formie przedpłaty. Nie oferujemy płatności za pobraniem. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Dostawa i Płatności.
4. Skąd wysyłana jest paczka i jaki jest koszt wysyłki zamówienia?
Dostawa do Klienta towaru zakupionego w naszym sklepie odbywa się po stronie hurtowni bądź producentów z którymi współpracujemy. Koszt dostawy kurierem za przedpłatą jest jeden i wynosi 23 zł brutto. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Dostawa i Płatności.
5. Jak mogę śledzić podróż mojej przesyłki?
Po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz tego samego dnia drogą mailową numer przesyłki wraz z linkiem do jej śledzenia.
6. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Na chwilę obecną dostarczamy paczki tylko na terenie Polski.
7. Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w odpowiednie pole w koszyku w trakcie składania zamówienia. Ceny produktów zostaną automatycznie zaktualizowane, zobaczysz również informację o wartości przyznanej zniżki.
8. Na jaki nr konta dokonać przelewu za zamówienie?
Płatności za złożone zamówienia są przyjmowane wyłącznie poprzez operatora płatności elektronicznych Przelewy24.
9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie oferujemy sprzedaży stacjonarnej.
10. Nie pamiętam hasła do konta, jak je odzyskać?
Skontaktuj się z nami wysyłając maila lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta, a zresetujemy Twoje hasło. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.
11. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu lub z niego zrezygnować?
To zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Skontaktuj się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta za pomocą danych znajdujących się na stronie Kontakt.
ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
1. Czy istnieje możliwość zwrotu, wymiany lub reklamacji towaru?
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 14 dni.*
*Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w pewnych przypadkach. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zwroty | Wymiany | Reklamacje.
2. Jak mogę wysłać do Państwa zwrot, wymianę lub reklamację?
Sposób, w jaki możesz odesłać do nas produkt szczegółowo opisany został na stronie Zwroty | Wymiany | Reklamacje.
3. W jakim czasie otrzymam zwrot środków za zamówienie?
Staramy się dokonać zwrotu środków w najszybszym możliwym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni.
4. Co jeśli otrzymany produkt będzie niepełnowartościowy?
Jeśli otrzymałaś uszkodzony produkt, wyślij go do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się do pobrania na stronie Zwroty | Wymiany | Reklamacje.